Usługi nagrywania zapowiedzi telefonicznych i komunikatów IVR
Wykonuję nagrania głosu na potrzeby central telefonicznych, komunikaty głosowe, powitania telefoniczne, komunikaty do automatycznej sekretarki, IVR, a także nagrania innego zastosowania. Mam duże doświadczenie, a mój głos został wykorzystany setki razy w różnego rodzaju zleceniach, w tym zapowiedzi telefoniczne, spoty reklamowe, filmy, komunikaty.
Posłuchaj przykładowego nagrania:
Dobrze wykonana zapowiedź telefoniczna istotnie wpływa pozytywnie na komunikację z klientami. W zależności czy jest to centrala telefoniczna firmy, call center czy biuro obsługi klienta, głosowe komunikaty w centrali telefonicznej pozytywnie wpływają na wizerunek firmy jako takiej, której zależy na kliencie i liczącej się z jego zdaniem. Komunikat powinien być odpowiednio nagrany: dobre tempo, jakość i odpowiedni format pliku. Nagrywanie zapowiedzi głosowych powinno zostać przeprowadzone w odpowiednich warunkach akustycznych, dlatego zalecam skorzystać z usług profesjonalisty.
Każdemu klientowi oferuję nagranie komunikatów spełniających najwyższe standardy oraz dostarczę pliki w wymaganym formacie (WAVE lub MP3). Jeśli potrzebujesz zapowiedzi z podkładem muzycznym, dostarczę również bazę muzyczną z możliwością wyboru muzyki.
Zamów nagranie
Nagrania wykonuję zazwyczaj w ciągu dwóch dni od otrzymania zamówienia. Zapraszam do kontaktu w celu uzyskania bezpłatnej wyceny. Prześlij tekst do nagrania, w odpowiedzi otrzymasz konkretną cenę za wykonanie nagrania.
Cena: od 50 zł + VAT
Przykłady treści zapowiedzi telefonicznych
Witaj w firmie ABC.
Rozmowa jest nagrywana.
Aby połączyć się:
- z działem handlowym - wybierz 1,
- z serwisem - wybierz 2,
- z działem reklamacji - wybierz 3.
Zapraszamy na naszą stronę internetową: (...)
Dzień dobry! Firma ABC
W celu poprawy jakości naszych usług rozmowy są rejestrowane. Jeśli nie zgadzasz się na nagrywanie - proszę zakończyć połączenie.
Wybierz tonowo:
- dział obsługi klienta: 1
- dział finansów: 2
- dział kadr: 3
Witamy w firmie ABC.
Rozmowy są rejestrowane. Jeśli nie wyrażasz zgody na nagrywanie, zapraszamy do kontaktu mailowego na adres: (tutaj adres e-mail firmy).
- biuro obsługi klienta - wciśnij 1,
- dział zakupów - wciśnij 2,
- dział księgowy - wciśnij 3.
Zapraszamy również na naszą stronę internetową: (...)
Witamy w ABC.
Wybierz temat rozmowy:
1. dział sprzedaży,
2. sekretariat,
3. pomoc techniczna,
Lub poczekaj na połączenie z konsultantem. Dziękujemy.
Niestety nie możemy odebrać Twojego połączenia. Zapraszamy do kontaktu w godzinach pracy biura - od poniedziałku do piątku w godzinach 9 - 17.
Przepraszamy, ale w dniu dzisiejszym nasze biuro nie pracuje. Zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 16:00 i w soboty od 9:00 do 14:00.
Dzisiaj nasze biuro nie pracuje. Pracujemy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00. Zachęcamy również do kontaktu poprzez naszą stronę internetową: (...)
Powyższe teksty komunikatów są tylko przykładami, które można dowolnie modyfikować i zmieniać na swoje potrzeby. Jeśli potrzebujesz pomocy przy zredagowaniu tekstów do zapowiedzi, skontaktuj się ze mną a chętnie pomogę.
Pamiętaj jednak, że zapowiedź telefoniczna:
powinna zawierać tylko niezbędne informacje
tekst zapowiedzi telefonicznej powinien być zwięzły
drzewo centrali IVR nie powinno być zbyt rozbudowane
masz obowiązek poinformować klienta o tym, że nagrywasz rozmowę
jeśli chcesz w zapowiedzi umieścić klauzulę RODO, daj klientowi wybór: poinformuj go o rejestrowaniu rozmów skrótowo na początku rozmowy, a rozszerzoną klauzulę RODO daj albo pod osobnym klawiszem, albo odeślij do firmowej strony internetowej
jeśli klient dzwoni poza godzinami pracy, poinformuj go kiedy może ponownie zadzwonić
część informacji dla swoich klientów możesz umieścić na internetowej stronie firmowej - być może zawarte tam informacje będą wystarczające
zaproś więc klienta na witrynę swojej firmy - adres zamieść na końcu zapowiedzi
nie nagrywaj komunikatów zapowiedzi telefonicznej samodzielnie ani nie zlecaj pracownikowi, zleć to profesjonaliście